tisdag, april 03, 2007

Lat eller ambitiös

Nu blev vi lämnade själva på kontoret då de andra valt att ta sen lunch.
Fågan lyder; ska man vara amitiös och rätta sig i ledet efter dom och göra det man ska eller ta tillvara på friheten och slappa. Tiden tills de kommer tillbaka gör att eftermiddagen kommer kännas ganska kort. Om jag inte får inte mycket arbete när jag börjar bli amitiös. Nej, det är ett adjektiv som inte passar in på mig. Men åh, vad jag önskar att denna beskrivning skulle passa mig. Lite grann iaf. Visst, mitt val, i know. Säga vad man vill om Ebba, men kredd ska tjejen ha för sitt engagemang och vilja!! Visst att tjejen kanske är sönderstressand, men helt fel låter det ändå inte om jag ska vara ärlig.
Var hittar jag mitt kall som jag brinner för med samma passion?

Inga kommentarer: