lördag, mars 31, 2007

Infomöte

God morgon!

Solen strålar här i Göteborg och balkoingdörren står helt öppen utan att det är alltför kallt.
Det är ju sorgligt idag, men det har väl smält in lite bättre. Eller kanske inte, förstår nog vad som hänt först när jag kommer hem på måndag eftermiddag och ingen möter mig i dörren.
Men jag får väl tänka som när mormor dog, så länge Ibzen finns i hjärta och huvud kommer han alltid finns med mig.

Efter att jag bröt ihop inför Weddan igår efter att jag kom hem hit var det dags för årets infomöte på Liseberg.
Detta hade jag sett fram emot, men när jag satte mig på tåget i Stockholm och när jag gick ner för trappan i Johanneberg kändes det inte lika ok längre.
Det blev ändå en trevlig tillställning. De nya jag pratademig verkade unga men ändå vettiga.
Givetvis blev det Stage efteråt. Mycket trevligt!
Väldans roligt att träffa massa gamla bekanta ansikten igen, många hade jag inte träffat på ett bra tag. Tänk att trion Malm, Maria & Marika kunde var så lyckat! Åh, Andreas var så söt, ändå oväntad lugn och inte partykaninen vi blev lovad under själva mötet.

Nu är det tänkt att jag ska göra lite vettiga saker även om jag inte tänker anstränga mig alltför mycket. Det är ju trots allt helg och jag är ledig, men solen skiner ju och himlen är blå så det är lika bra att städa huset för man kan ju inte vara inne för länge i detta väder.

Inga kommentarer: