onsdag, mars 21, 2007

Här händer grejer

Ni skulle bara veta vilken action det var på kontoret igår.
Ja man blir nästan lite rädd.
Nej, nu ska jag inte skrämma er, för så farligt var det inte. Visst, en aning annorlunda skulle jag väl sträcka mig till att kalla det hele.

Lunchen tillbringades på Tv4, suprise suprise. Fast denna gång tillsammans med M och inte med de från kontoret.
Vi diskuterade väl mest klassen och så, nothing new. Men vad jag åt. Det tog mig hela eftermiddagen att få ner den där laxpuddingen. Jag var så proppad att jag var tvungen att stå och jobba. Efter ett tag var det ohållbart så jag ställde mig spontant på eftermiddagen och diskade! Inte så att jag inte brukar diska men på eftermiddagen, thats new.
Spang frivilligt och handlande fika, i syfte att få ner maten.

Nu till den stora grejen. När jag kom tillbaka från tv-huset så hade den kommit, *trumvirvel* micron!! Trodde inte att det var sant. Tänk så fel jag hade. Tippade ju på att den skulle komma sista veckan i maj, men där stod den nu. Ikopplad och användbar, haha knappast, don't push it lixom.

Idag har det varit något lugnar än så länge.
Har haft besök från Eskilstuna, en stor hund och personerna som jag söker vägrar svara skulle man kunna sammanfatta historien.
Senare i eftermiddag börjar en ny medarbetare.
Som man har kunnat se i Svensk Damtidning då han känner en viss celeber dam.
Det var därför jag kände igen honom förra veckan när han var på besök.
Jag kan min damtidning jag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

näe marika. jag känner inga 6 bloggare. dessutom, vad finns det för underliga/egendomliga saker att berätta om mig..? att jag som 14:åring ville flytta till eskilstuna för att lära mig att prata gnälligt och sörmländskt som de odrägliga pojkarna i kent? att en sorts ohejdbar instinkt att byta till mjukisbyxor så fort jag kommit innanför dörren till mitt hem efter dagens sysslor, alltid (och då menar jag alltid) slår mig? nja. jag bangar. ;) puss!