fredag, mars 02, 2007

Full av iver

Idag är jag helt själv. Inte en enda kotte på kontoret. I jobbar hemma och de andra är på det andra studiebesöket i en lokal med två kunder som jag återigen inte fick följa med på. Jag blir så frustrerad.
Nog om det!

Idag bär det av hemåt. Jag är så glad. Och full av iver. Jag vill komma iväg nuuuu!!
Igår var jag nästan helt uppåt väggarna och klättrade, men det lugnades ner av att jag hade ganska mycket att göra.
Dagen började bra dessutom. Träffade en gammal Etuna-mcd-kompis. Lika galen och rolig som vanligt.
När jag kom hem hade pappsen lagat en favoriträtt (eller det innehöll potatismos, min favorit. Speciellt när han gör det, best ever!!) och sen for vi iväg och spelade badminton. Fan vad jag fick han att springa! När han i sista matchen de sista minutrarna som var kvar att han var trött la jag i en extra växel och slog ut honom. Min första ärliga vinst! Jag var grym.
Väl hemma var det packnings-dags. Resultatet blev bara två väskor (handväskan och en "resväska"). Trista bara att den blev lite väl tung. Men det blir lättare på puttikakavägen då jag har dumpat tunga böcker, tidningar och annat som väger attan nu idag.

Så, denna dag ser jag fram emot lugna förmiddagen, lunchen med grabsen, att komma hem till min egen lägenhet och sist men inte minst; Vasastan.
Det finns möjligheter till en kanondag!

Inga kommentarer: