torsdag, mars 08, 2007

Dagen efter, timmarna före

Det blev riktigt trevligt igår när Piglet och jag minglade omkring på Shortcuts event inne på Sturecompaniet. De presenterade framgångsrika kvinnor, även om det var stundtals klyschigast ever var det ändå inspirerande.
Vi stötte på några udda och trevliga människor där i vimlet, men det blev ändå tidig hemgång för min det.
Kontentan är att Netti lyckats riktigt bra!!

Ikväll är det kickoff med jobbet.
Vi får se hur det blir med det.
Det finns något i luften här på kontoret som ligger och spänner.
Det jag menar är att det är inte den allra bästa stämningen men jag vet eller förstår varför.
Jag kommer iaf se till att göra det mesta av kvällen. Kommer killarna vara sura och tråkiga ska jag liva upp det för oss tjejer åtminstonde.
Det är ju trots allt internationella kvinnodagen idag, bara en sån sak.
För de som bryr sig.

Inga kommentarer: