söndag, februari 11, 2007

Tuff choise

Mamma och moster ska åka utan mig till Rom om elva dagar. Tyvärr kunde jag inte följa med då jag är uppbokad på en viss premiär. Men så kläckte mamma frasen man som bortskämd flicka vill höra; vilken Gucci-väska vill du ha?

Inte för att man blir lycklig med en Gucci-väska, men går det att säga nej till denna fråga? Inte helt säkert att hon flyger hem med en men man måste ju förbereda henne på riktigt denna gång så det inte blev som sist. Inget fel på den men det var ju ändå fel modell.

Här har vi pest eller kolera-objekten:


Den svarta är av modellen jag suktade och spanade in redan under LA-resan för två år sen, men den vita är söt för scarfens skull. Tyvärr är det ingen bra axelväska och jag lånar mammas som är ungefär av samma modell redan så det blir lite kaka på kaka.
Dessutom tror jag att den vita saknar någon form av blixtlås upptill, lätt åtkomligt för klåfingriga personer med andra ord.
Hursomhelt är båda fina och skulle mamma flyga hem med någon av dessa skulle jag inte gråta speciellt mycket.

Men som sagt, man blir ju inte lycklig av en Gucci-väska!

Inga kommentarer: