lördag, februari 03, 2007

Möbeltillverkare

Var på IKEA med mamma efter lite tjat från min sida när det gäller att införskaffa ny stol till hennes dator. Att sitta på en pall krökade min rygg ohälsosamt mycket. Nästan oroväckenade där ett tag.
Så iväg for vi och hem kom vi med en vit sak. Ganska hård stol som gör att man sitter väldigt rakt, men jag slog klackarna i taket och satte ihop den så fort vi klev innanför dörren. Tjugo minuter max tog det för mig att skruva ihop skiten. Måste vara någon form av rekord när det gäller ihopmontering av en IKEA-möbel. Känner lite stolthet i kroppen trots att vi nu bara snackar om en stol. Vill påpeka att den var oväntat tung och en aning otymplig när jag skulle montera upp armstöden som kom i separat kartong. Men tjugo minuer kära vänner är en bra tid!!

Inga kommentarer: