måndag, februari 12, 2007

Kungsholmen tur och retur

Nu är det dags att ta lite krafttag mot de flashiga killarna och visa varför jag egentligen tillbringa massa tid på kontoret. Med det menar jag inte att jag ska tokringa ännu mer, är det möjligt?, utan förklara mina egna tankar om framtiden och kommande sysslesättningar.
Därför tog jag grön linje ut med I efter jobbet för att planera en strategi hur jag ska gå till väga.
Resultatet är inte helt klart men jag känner mig något mer klar om min egen framtiden.
Kom passande efter att D deklarerade planer på att köpa in en lista med tusen nya företag att attackera. Shit pommes tänkte jag och suckade för mig själv.
Ok, jag vet vad jag gav mig in på när jag ringde ja-tack-samtalet i slutet av november förra året, men någon jäkla måtta på torsken får det vara.
Vet de inte vilka utbildningar jag går? Inte IHM's säljarutbildningar iaf.
Fishy är det iaf!

Inga kommentarer: