söndag, februari 25, 2007

En aning senare än tänkt


Pappa och jag har nu i två dagar när mamma och bror befinner sig på sydligare bredgrader haft egna myskvällar innehållande film och i går lyxade vi till det hela med tacos. Oj vad jag laddade med guacemole men tyvärr satte mättnaden i allt för tidigt så jag fick inte i mig så mycket.
Hursomhelst. I torsdags såg vi Lucky Number Slevin. Det var länge sedan jag såg en så bra film. Ok, P, nu ska du vara tyst om du inte gillar den.
Det var trevligt med en film som inte var förutsägbar, trots skådisar som Josh och Bruce. Allt vi gissade på hade vi fel. Jag gillar filmer där man är tvungen att tänka till lite.
Så, poängen med inlägget är att jag då ville utse dagens darling. Tyvärr ser inte blogg-runtan på mammas dator likadan ut som på min egen och inte kunnat ladda upp bilder, men nu har jag fattat grejen.
Därför kommer här torsdagens babe. Josh Hartnett

Inga kommentarer: