lördag, januari 13, 2007

Myspysfilm

Som alla vet är ju jag ingen P när det gäller filmer. Ingen F eller R heller för den delen.

Men så ikväll såg jag, om än lite sent, iaf Tjenare Kungen!
Vilken myspys-film!! Jag blev helt glad i kroppen när den var slut och då det var dags för mig att rasta vovven gick jag omkring med ett litet småleende på läpparna.
Johan Kinnaman som spelade killen tyckte jag var extremt söt. Men varför känner jag igen honom? Nog för att han såg ut som en yngre och mycket snyggare version av Carl-Einar Häckner, men det var väl inte därför?
Jaja, jag får släppa det hela, hittade inte mycket om honom på imdb.com heller

Är för övrigt tillbaka i etown och kära vänner, här finns det bevis på att snön nyss låg vit på gatorna. Skumt!
Men det är skönt att slippa oroa sig för orkanen som väntas hälsa på goa götet imorn.
Tanken var att jag idag skulle försöka lägga mig tidigt för den sjukt tidiga morgon som väntar på måndag, men det går ju sådär! Karaktär = 0. Som vanligt!

Inga kommentarer: