torsdag, januari 11, 2007

I en annan del av Köping - starring: PAPPA

Eh, nu förstår jag!
I min familj har det pratat ganska mycket om att farsgubben skulle vara med på tv i söndags. Yes, lite glada blir vi när någon får vara lite kändis i detta medium, fortfarande.
Tyvärr missade jag spektaklet och tänkte inte mer på det. Tanken slog mig någon gång att jag skulle gå in på kanalens hemsida och se ett klipp av grejen men det föll ur hjärnan lika fort det slog in.
Till idag då mamma kom och vi satt framför burken och såg trailen för I en annan del av Köping.
Det var där pappa var med sa hon då, så jag var ju givetvis tvungen att gå in på Tv4'as hemsida för att se grejen.
Och där var scenen när huvudrollsinnehavarna går på vad vi i vår familj kallas rullstolsdans (no offens!!).
Pappa är ju dansbandskungen och det var hans orkester som spelade upp denna dag. Det var inga närbilder på dem men i slutet av scenen hörde jag att det definitivt var my old man som sjöng. Hahaha, vilken komedi!!
Har ett svagt minne av att han i höstas nämde något om detta, men tänkte inte mer på det.
Tydligen ska de vara med fler gånger, så jag kan få se och höra eländet live istället för på webben. Kan ju nästan bli hur kul som helst!

Skulle någon vara intresserad att höra dem finns klippet här

Inga kommentarer: