måndag, december 04, 2006

Tidsplanering

Go morrån go morrån!!

På grund av alla spänning, nervositet och förväntan eller vad det kan vara låg jag och vred och vände på mig igår när jag skulle sova. Jag bara kunde inte.Tog till alla olika knep jag kan, men det enda jag kunde tänka på var det enda jag inte skulle; ”jag måste sova, jag måste sova”
Men det är historia nu. Nu har det gått några timmar och jag är uppe.

Kl är nu sju och detta ska jag ha gjot innan jag ska åka, helst kl 11. Vem satsar på att jag kommer iväg senare?

- Packa färdigt
- Städa undan annat plock
- Dammsuga
- Torka golvet
- Slänga skräp
- Packa in i bilen
- Köpa blommor
- Säga hejdå till Milla och Emma
- Maila tre viktiga mail


Haha, som du märker har jag en otolig rolig morgon framför mig. Ny vecka, nya tider, nya tag. Nä, här kan inte jag sitta och göra ingenting. Bäst att sätta igång redan nu. Lika bra att packa ner datorn så slipper jag bli distraherad. Återkommer när jag landat på baksidan.

See ya!

Inga kommentarer: