söndag, december 10, 2006

Everybody dance now...

Var slutlåten till avtackningen på Erikas dansuppvisning.
Visst var det bra, bäst var småttingnar som tultade runt som Pippi och Björne. Men är man 3-4 år och vickar runt på stjärten är det svårt att inte finna det gulligt.
Av de äldre var Bond-numret bäst, men å andra sidan är de mer rutinerade. Tydligen tävlingsdansar de och ska vara rätt duktiga. Ändå synkade de ibland väldigt dåligt. Deras lärare var med i Floorfiller och det märks tydligt att hans kunskapsnivå är hästlängder bort. Hans prestation var grym!!
Men det är klart att jag tyckte att Erikas insats även den var strålande. Det kan bara bli bättre. Anna och jag pratar redan om att se vårterminens avlutningsuppvisning.
Annars skojade vi om att vi själva skulle vara med då.
Dags att sätta igång och shake some ass redan ikväll då.
Skit samma att jag ska upp tidigt imorn. Kläderna är redan utvalda och om jag packar väskan och förbereder frullen kan jag vakna något senare än tidigare....

Inga kommentarer: