tisdag, november 28, 2006

Sänglektyr


När man som jag inte har några tidiga uppdrag att vakna till har jag alltid en tendens att komma in i sen dygnsrytm. Där är jag nu mycket tack vare min hårda och sena helg. Igår förökte jag litegrann komma i säng tidigt men jag såg ett avsnitt av Sex and the city precis innan jag la mig, då var det kört. Jag återupptog läsadet av boken om serien. Sen kunde jag inte lägga ner den förrän jag tvingade mig själv framåt halv tre-tiden. Boken är helt super! Men beskrivning om varje avsnitt, bakgrundfakta om både rollerna, aktörerna och om personerna bakom kameran. För att inte tala om all fakta om skorna, kläderna, väskorna och så mycket mer. Klart att en tjej som jag har separationsångest sekunderna innan jag stänger boken.Tur att den är tjock så man inte läser ut den på en kväll.
Hittade underverket på Urban Outfitters i Los Angeles. Vet inte om affären säljer den i Stockholm, men man kan ju hoppas att de har tagit in andra roliga böcker.

Inga kommentarer: