onsdag, november 22, 2006

Håll tummarna

Idag gäller det att sälja in sig själv. Att jag var nervös visste jag redan igår när jag började bita på naglarna igen, men att jag var såå nervös förstod jag inte. Idag har den lilla biten som vuxit ut försvunnit nästan helt. Fan, planen var ju att ha så snygga naglar till nyår som möjligt, utan att behöva använda fejk.

Jag har skrivit ner frågor jag tänkt ställa till företagen samt frågor jag kan förvänta mig att jag får. Bara för att ha det absolut bästa och mest genomtänkta svar. Men som vanligt när man förväntar sig något blir det inte av. Jag vill iaf vara så förberedd som möjligt!

Btw, Herr Anders Wedin firar idag 24 ljus på tårtan. Jag lyfter på hatten och gratulerar ännu en gång. Ringde nämnligen vid midnatt, bara för att få vara den första gratulanten.
Så "ja må han leva, ja må han leva....."

Inga kommentarer: