söndag, november 12, 2006

Bloggångest

Vad gjorde jag igår? Vad ställde jag till med? Att blogga precis efter krogen lät mycket bättre inatt än vad det gjorde när jag vaknade nu. Stod i valet och kvalet om att låta inlägget vara kvar, men det får bli så. Saker jag skriver på fyllan, om jag skriver, måste få vara kvar för jag måste stå för dem! Även om det bara är fylletankar.

Men det blev riktigt roligt igår. Trots mitt pessimistiska inlägg igår blev det kalas. I dubbel bemärkelse.
Av någon anledning togs det många kort. Mottot blev kvantitet istället för kvalité, helt klart. Många av dem är jag väl inte helt nöjd med idag. Tur att jag har makten att radera dem. Men det finns en annan kamera på vift jag inte har kontroll över. Lite läskigt

Efter födelsedagskalaset träffade jag några andra ute på Pustervik. Gjorde med andra ord min debut där. Kassaste musiken någonsin, tror inte att jag hör någon form av text en enda gång. Det som gjorde kvällen var människorna. Det roliga gänget som redan var där. Det är helt mitt Chokladhjärtas förtjänst. Jag har altid så himla roligt när vi är ute. Vi behöver nödvändigtvis inte umgås tillsammans, men bara att vi är på samma ställe.
Jaja, nu har jag varit där, nu behöver jag inte gå dit fler gånger.
Då är det bara Nef kvar. Har det gått fyra och ett halvt år för mig att inte lyckas komma dit kan jag väl undvika det i yttligare fyra år.

Hela kvällen är full av skvaller. P på vissa punkter inte helt nöjd med mig så för han och C’s skull tar jag det lite lugnt med att berätta för världen.
Men jag vet att ett oväntat par hade privat efterfest!

Inga kommentarer: