tisdag, juli 04, 2006

Allt på en och samma gång

Lisse-festen blev, ja som de flesta lisse-festerna blir, sådär!
Förfesten hos Karin var rolig tills rosévinet påverkade mig i fel riktning. Men men massa vatten var jag återigen på banan.
Hysteriskt mycket folk på uteserveringen väl på Trädgårn. Det var länge sen DJ'n spelade samma låtar flera gånger såsom han gjorde med Boten Anna och Zlatan-låten. Gillar ju dem egentligen, men nån måtta måste det vara.
Efter en händelse som inte var en händelse, men det blev det i det tillfället gjorde mig rätt....dåsig. Och denna känsla påverkade hela festen. Så det blev tidigt hemgång. Det var ju inte tanken.

Vaknade tidigt imorse. Nu två dagar i rad har jag vaknat av jag blöder näsblod. Sinnes.
Tyvärr var klockan inte tillräckligt mycket för att gå upp, så jag lyckades sova någon timme till. Tror det berodde dels på värmen, ljuset men oxå spänningen för att det idag var första dagen i kassan.

Det var en bra start på kassa-karriären 06. Lugnt i början men massa äldre käcka damer och söta herrar framåt Lotta. Men kul hade jag.
I slutet av dagen kom den jag jobbade med och jag fram till att vi känner samma personer från Eskilstuna. Och hon är ändå från Enköping. Men hade studerat i Strängnäs. Vilket var förklaringen. Det är en väldigt sjuk liten värld vi lever i. Får ju bevis för det ganska ofta nuförtiden. 5 led tills man har en gemensam nämnare.....haha ja ibland färre uppenbarligen.

Avslutade kvällen på 11ans med Weddan. En klassiker.
Nu är jag mätt!

Imorn börjar flytten. Eller jag ska åtminstode börja packa på riktigt och ev tvätta fönstrerna om jag har riktigt tur. Måste ringa samtal för att få tag i nycklarna oxå.
Idag blev jag och bror beviljade medlemskap i föreningen!
Himla spännande det här......

Inga kommentarer: