måndag, juni 26, 2006

VM suger!

Att Sverige loosade och åkte ut det kan väl folk knappast bli förvånade över! Att Lagerbäck lynchas i tidiningarna tycker jag är dumt. Sverige kommer att gå till VM-final samma dag folk reser på solsemester till Grönland. ALDRIG! Jag blir så irriterad på alla, killar främst som är så chockade och demprimerade att de funderar på sin existens. Era luftslott är värre än när tjejer analyserar förhållanden.
Det som dock är jobbigt för mig just nu är att hela VM-resan för min del inte blir av. På grund av det tyska fotbollsförbundets jävla regler. Sverige kommer aldrig aldrig gå till final, så egentligen har våra biljetter alltid varit värdelösa.
Det jag vill säga med det här är att det inte blir någon semster för mig i år. Jag får packa och flytta istället. Just nu är det inte alls kul. Jag mår fan inte alls bra!
" Men det e som Corner-målet; bara att smälla i sig"

Inga kommentarer: