torsdag, januari 05, 2012

Det här med julklappar

Intresset och spänningen inför julklappar fallerar stadigt varje år. Det finns inget jag önskar mig. Det som räcker för mig att vara hos familjen och få lite hemlagad mat, lax specifikt på själva julafton. Sen är jag rätt nöjd. Ändå kommer jag inte ifrån att det ändå är kul att ge. Speciellt när det är genomtänka klappar, vilket jag ofta är ganska dålig på. Men när rätt sak slår till, då vill jag ge det nu nu nu.
Vad jag och bror gav till mor och far var jag väldigt nöjd med. Idén var klar redan i augusti (då den är snodd rakt av utav E-tunagänget), självklart blev det ändå stress in i sista minuten. Varför ha framförhållning?

Mosaiktavla, totalt strax över fyra tusen bilder av 1094 st olika kort på familjen genom åren.

Själva motivet som alla småbilder bygger upp. Glad att det inte syns så mycket.

Inga kommentarer: