torsdag, november 17, 2011

Fortsättning Göteborg...

Det blev som jag misstänkte. En helg full av mat. Först framåt tisdag kväll började min mage påkalla uppmärksamhet genom att börja kurra. Då vet man att man ätit kanske en aning för mycket! Brunchen var enligt mig en höjdare. Helt enkelt en bättre.
Tur på stan, hem för powernap, förfest, danskväll och taxi hem. En ännu bättre lördag! Synd bara att kvällen DJ var minst sagt förkastlig.
Inte mycket action söndag morgon. Dålig tv och soffhäng med HAJ'en, dokumentär som slutade lyckligt och bakishäng med Piffiga och Stjärnan innan lugn flygning hem. Jag behöver nog inte övertala de flesta om att jag somnade tidigt när jag väl kröp ner i min säng här i Stockholm.

Göteborg och alla inblandade - det var kärlek!

Intag 1: Manana.

Piffiga fann lyckan i ostbrickan...

Intag 2: ...medans jag gick loss på havets läckerhet.

Sol, hav, kran och Eriksberg. Ett bra alternativ till Johanneberg, utan tvekan!

Inga kommentarer: