lördag, februari 26, 2011

Delfinal 4, den sista (tack gode gud!)

Då var det över för i år, 32 bidrag har presenterats. De åtta ikväll kändes väldigt blääh, jag låg totalt oinspirerad raklång i sängen och somnade nästan. Två undantag - helt rätt vinnare. Linda levererar som alltid men bidraget kändes inte nytt och Nickes ballad var oväntat fin och bra. Glad att just dessa två gick vidare.

Nu pluggar jag in hörlurarna och spelar favoritbidragen (läs; min favorit-manboy) på högsta nivå och repeat till lurar går sönder och låtarna utspelade. Siktar på mission complete cirkus 11.52 imorgon söndag!
Tur att gardinerna är fördragna om jag skulle få för mig att utföra rörelse som skulle kunna misstas för dansmoves. Det är inte långt ifrån 12åringen i mig med ett hopprep som mikrofon när jag hör Sanna och säg, en hårspraysflaska, står i närheten.

Inga kommentarer: