tisdag, januari 25, 2011

Back to life, back to reality

Var tillbaka på jobbet med massa energi redan dagen efter jag kom hem. Trots dålig sömn senast dygnet och tidsskillnad. Det var roligt att vara tillbaka och hugga tag i to-listan. Nu ska det banne mig köras helt enkelt. Tyvärr föll sig dygnsrytmen inte in till det normala efter det. Helgen som nu gick nu blev lite pajig. Vågar inte ens tänka på morgondagen heller då jag lagt ner timmar på att skriva inlägg, men det får gå. Den energi jag besitter får ta mig igenom det enkelt. Och ett par Redbull kanske.

Hade faktiskt ork och en känsla av vilja att lägga på hemmet efter jobbet idag, men naturligtvis fastnade jag vid annat, något mycket roligare. Sen vet vi ju att skit inte får ben och springer iväg, så ingen stress. Ikväll hamnade koncentrationen istället på Guldbaggegalan, firad 150 meter i från där jag själv befinner mig. Så nära kvällen hunk tillika pristagare Joel Kinnaman. Då får man prioritera annat!

Bild "lånad" av Expressens hemsida.

Inga kommentarer: