fredag, november 12, 2010

Tre år går fort

USA-planerna börjar ta fart. Ett alternativ innefattar ett stop i New York. Ärligt vet jag inte hur jag känner. Kul, ja, men vill man inte bara komma hem eftersom det är på tillbakavägen?
För tre år sedan var jag där med bror. Vi fick resan i student/examenspresent då vi båda slutat skolan samma vår, så vi fick åka dit och titta på NHL. Sjukt najs verkligen. Just idag för tre år sedan besökte vi då slumriga Coney Island. Men visst kan jag erkänna att saknaden i New York-tarmen vaknar till viss del när jag tittar på alla bilder igen!

Kunde fotografen (läs; bror) inte bett mig sänka handen lite och till vänster?

Precis innan jag knäppte denna ringde jag hem till Göteborg för att gratulera B på födelsedagen. Så - om du läser detta, grattis igen!

Älskar bilden! Inte för att jag är speciellt bra utan för att han där bak kom slumpmässigt med tillsammans med stranden och havet (och så mig då). Älskar hans sura, hängande gång när han är hungrig och tycker allt är meningslöst. Haha, som jag skrattar!

Inga kommentarer: