onsdag, augusti 18, 2010

Silverplatsen

Ooh, nu börjar det bli spännande, eller hur? Imorgon kommer de två absolut största och mest minnesframkallande Lisebergslåtarna, idag presenteras låtar som gör mig glad och alldeles flinig när jag hör dessa. Det var good times helt enkelt. Plats #2:


Husguden hos spridda kollegor och jag fattade aldrig grejen. Men jag fattade, och än idag uppskattar, just den här som blev en stor personlig favorit. Det var stort att få se den live när Morrissey uppträdde i hallen för ett par år sedan. Minnesbilder; födelsedagskalas, efterfest, Danmark och allmänna samlingar på jobbet. B - den här är till dig!

Avslutningsfest, dans på borden, kraschade bord, singstar och föreståndaren som stått bredvid mig igenom alla år, på ett eller annat sätt. Den håller fortfarande och det är kul. DJ - den här är för dig!

Inga kommentarer: