tisdag, augusti 10, 2010

Nu är det på allvar - nedräkningen har börjat

10 augusti 2010 - det betyder tio dagar kvar tills jag gör mitt sista ordinarie pass på mitt älskade Liseberg. Från april 2002 fram tills nu. Åtta år, nio säsonger - the best time of my life. Men som jag sagt, 2010 ska bli mitt år och det betyder nytt kapitel i boken, nya äventyr. Det är naturligtvis vemodigt men jag vet att allt finnas kvar. Dessutom, jobbar faktiskt även avslutningshelgen så helt över är det inte riktigt än!


Alla som känner mig och de som läst bloggen under dennes fyraåriga livstid vet att jag är en tjej av listor och nostalgitrippar. Därför listas följande dagar med min topp 20-lista med de bästa låtarna (eller tja, bästa och bästa, mest typiska då) från den här tiden i mitt liv. Tro mig, det var inte lätt att välja ut bara tjugo stycken!
Redan nu kommer en mindre ursäkt för kvalitén på alla videos, de ska inte ses, de ska höras!

Då kör vi - så jag har något att lyssna på medans jag packar ihop det som ska packas ihop i min älskade lägenhet.

Plats #10:

En given öppningslåt på Da Vinci julen 2002.


"Ja jag vet att klockan är två och det är sent för en söndagskväll....."
Ingen kaninfest är komplett utan denna. Förlåt alla jag tvingat bugga...

Inga kommentarer: