söndag, augusti 29, 2010

Lördagsmöhippa

Det blev verkligen sovmorgon igår lördag. Skönt så. Väl vaken var det bara att gå upp på vinden och hjälpa far med rensning av allt bröte som står däruppe inför deras egna flytt. På kvällen mötte jag upp Milla och tjejerna som firade Millas möhippa. Uteserveringen på Harrys var vår och endast vår och det blev mycket skratt och lite nostalgi medans jag var där. Kusin Junior dök upp och kvällen slutade absolut inte som väntat. Jag låter mängden alkohol tala för sig själv men jag tänker ändå inte nämna vad. Efter kebab från bästaste Phoenix somnade jag på kusins soffa. Kanske bäst så.

Idag blev det en tuung, tuung dag, sanna mina ord. Fortsatt vinds-röjning var inte allt för lätt men att jobba lite botade det värsta. Det värsta var dock att jag tror att mobilen eventuellt fått sig en släng av virus då den skickar ut spam till både höger och vänster och efter att fått förslaget att återinställa mobilen gick den naturligtvis och dog. Sex timmar senare lyckades jag få liv i den igen. Lyckan var total. Nu avslutas denna händelserika, första lediga helg på vem vet hur länge, med härliga Bridget Jones. Imorgon är det på't igen!

En pre- och en post-brud

"Eh, vaaa?"

En visuell bild av hur man klarar av kvicksand.

När Milla har möhippa ska man va' gla'!

Även denne man skulle vara en bedårande brud. Eller?

God damn it, han är farlig den där kusin Junior!

"Jag ska aldrig mer..."

Inga kommentarer: