fredag, augusti 13, 2010

En vecka kvar

Tiden går fort och nu är det redan dags för sista vecka. Det betyder samtidigt att vi kommit fram till plats #7 på listan. Dessa två är från en avslutningsfest och från en Eurovision-vinnare:

Första avslutningsfesten hängde jag lite med de "coola" killarna på pv - de jag senare skulle lära känna på riktigt efter otal soptimmar en sommar senare. Men just denna kväll var just denna låt ledmotivet. Minnesbilden säger även rumlande på avenyn och en outfit där randigt och rutigt mixades friskt. Till ett sådär resultat...

Sommaren 04 var jag inte på min personliga högsta topp och även om det mest var deppigt, deppigt var det Ruslana som fick mig på fötter. Och en och en annan huvudskak. Om det kan ni inte fråga mig varför, jag hade nog bara mest fått för mig något jag inte kan förklara.

Inga kommentarer: