torsdag, augusti 19, 2010

Det man inte får hjälp med får man göra själv

Köks-helvetes-blandar-fan (ursäkta mitt ovårdade språk, men förstå frustrationen) är det segaste och svåraste problemet att lösa. Det blir ju inte bättre av att jag inte har mycket tid på mig heller. Så, efter en massa googlande, telefonsamtal och funderande gick jag ner till mekverkstaden på jobbet, lånade två...metallmojänger (ja, en rörtång och en polygrip, jag vet!) så får jag se till att det blir lite action på egen hand. Vågar inte pilla nu för vem vet vem man måste ringa efter då, förhoppningsvis lyckas det imorgon.

Så, ikväll blir packningsplanerna en aning undanskuffade, viktigare saker som flytta bilen, fortsätta packa, bära kartonger, köpa sopsäckar och köks-helvetes-blandar-fan väntar tidigt, tidigt imorgon bitti. Sista dagen dessutom. Åh, varför alltid allt på en och samma gång?



(Vinnarlåtarna publicerades medvetet utan kommentarer, mer info imorgon)

Inga kommentarer: