måndag, augusti 16, 2010

Bästa sommarfestavslutet jag kunde få

Efter ett femtiotal tillställningar var det kanske sista jag gick på igår. Man vet visserligen aldrig, men på samma sätt kommer det nog aldrig mer bli. Om jag nu snart ska starta ett helt nytt kapitel så ska jag göra det fullt ut.
Kvällen inleddes tillsammans med kanske ett fyrtiotal kollegor där stämningen var mycket god. Trots biljettinnehav blev ankomsten nästan för tidig då massan inte anlänt till Trädgårn men om man skakade lite på huvudet var mängden nästan förändrad efter ett par sekunder. Det blev en lång kväll och jag hade verkligen superkul. Tack för det, hörrni!

Putte P fick en förtidig bröllopspresent.

Goa och glada, redo för kvällen.

Turturduvorna visar sig från sina bästa sidor. Love is in the air.

Älskar kreativa håruppsättningar - J stod för den finaste igår kväll!

Vår version av ett Seinfeld-kort.

Väl framme på Trädgårn väntade massa crazy pepole.

Just dance...

Från balkongen såg det ut att vara mycket folk, tänk kvällarna när det är hälften...

PJ var på G. Som vanligt. Inga konstigheter alls.

Melan och hennes fina hår.

En Iphone 4 är ändå en Iphone 4 - det vill säga cool och rolig.

Och som avslutning kör vi alltid; de snyggaste.

Inga kommentarer: