söndag, mars 21, 2010

Kent - dag III

Idag kom den igen, SOCKER! Bättre version än igår. Totalt sett bättre låtlista än under gårdagen. Skön publik trots lördag. Absolut inte lika varmt som tidigare. I helhet den bästa konserten hittills.Satt brandvakt bakom scenen när de spelade Socker. Jag stornjöt av varje sekund. Även om man bara ser ryggarna på dem och ljudet är kasst för det är riktat åt ett annat håll är det ändå en fröjd att se snygg-Sami rocka järnet. Dock ser han nästan drogpåverkad ut - lätt antar jag när man väl är så inne i musiken.

Nu Jurassic Park på tv, vem hade anat det när jag kom hem. Kan visserligen erkänna att jag tycker att det nästan är lite läskigt såhär på natten, trots att jag sett alla filmer flera gånger.

P.s Gatulysena fungerar inte inatt heller. Oroväckande!

Inga kommentarer: