onsdag, mars 24, 2010

Jag klarade det!!

Med den här smoothien är detoxkuren på tio dagar avklarad utan några problem faktisk. Jag är nästan imponerad av mig själv. Främst grönsaker, frukt och sjukt mycket vatten är vad kosten
bestått av. I slutet la jag till bulgur och lax. Och det har inte varit några problem. Visst, lite huvudvärk hade jag i början men det gick över och konstiga drömmar om chokladmuffins och fruxo-godis vilket i drömmarnas stund gav smått dåligt samvete. Inte för att jag åt det utan för att det skulle betyda att jag inte klarade detoxen. Men det var ju bara drömmar som sagt, puh!

Det här ska jag fira, och det rejält. Imorn blir det HAJ'en-dejt och en mycket, mycket efterlängtad shoppingrunda.

Nu blir det papperssortering samt budgetgenomgång så att inget på shoppinglistan måste exkluderas.

Inga kommentarer: