söndag, februari 21, 2010

USA-längtan


Just nu besitter jag en extrem, och ganska otrevlig, längtan till USA. Otrevlig för att jag inte har någon resa inbokad närmaste tiden. Vill ju dit nu! Hade en fantastisk dröm om landet härom natten som sådde fröet. Lägg på en ledig dag men försvagat immunförsvar och jag blir blödig. Tittade igenom gamla bilder från resorna dit och helt plötsligt blev jag nostalgisk.
Under hösten borde det inte en resa vara så overklig. Men det är lång tid dit!




Faktiskt en av mina favoritbilder. Säger kanske inte så mycket men detta är på kvällen efter min tur till Valley Fair nu senast. Det hade varit en toppendag, det var varmt och solnedgången skapade otroliga färger. Var det Lady Gaga's Bad Romance i lurarna när jag stod där? Med största sannolikhet - därför älskar jag den låten fortfarande. Även om den börjar bli sönderspelad på radio.