tisdag, december 01, 2009

Happy birthday to ya, happy birthday....


Idag för 22 år sedan var jag ute på Gråbo hos tant Britt & farbror Gunnar för att mina föräldrar och då främst min mamma var på sjukhuset så de där kunde plocka fram en liten bäbispojke som kom att bli min lillebror. Idag min stora lillebror, min lillebror som jag är galet imponerad av. Han är snäll, han är go, han är tuff och han är numer en jäkla ladies man, allt enligt vad jag upplevt de senaste veckorna när jag var och besökte honom. Just nu lever han det liv jag är så full av avundsjuka på. Han är en riktig fighter när det behövs och att han har mer verkstad än snack till skillnad från mig gör mig så otroligt stolt. Det är en fin kille det där. Även om han är den riktiga Duracellkaninen med ständigt glappande kakhål så är jag glad att just HAN är MIN lillebror! Visst är det trist att jag inte kan fira din dag tillsammans med dig men jag myser i mina nya Abercrombie-mysisar och njuter av den underbara butiksdoften och minns besöket vi gjorde för några dagar sedan!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LILLEBROR!

Därför kommer här "din" låt (som du uppenbarligen snodde från mig för några år sedan, men what the heck, det är ju din födelsedag :))

Inga kommentarer: