onsdag, november 25, 2009

Tisdagsbowling

Klart man måste passa på att bowla när man befinner sig i staterna. Det gick lika dåligt för mig som det brukar göra hemma. Men jag höll mig på en jämn nivå. Tyvärr räckte det bara till en sista plats, men jag var nöjd ändå. Efteråt blev det (äntligen!!) Cheesecake Factory. Som jag väntat. Maten var lika god som vanligt men jag blev lite missnöjd över själva cheesecaken. Jag gör den bättre...

En annan typisk matrelaterad grej hände i söndags. Har ätit mest mexikansk mat och så även i söndags, men bara för att jag glömmer både kamera o mobil o har således inga fotomöjligheter, kommer en servitör fram till bordet och gör den extra guacemolen vi beställt. Hade varit trevligt att kunna bildbevisa händelsen, men nu får ni föreställa er det hela med hjälp av text istället.
Man fick själv bestämma vad man ville ha i, styrkan och smaken. Det blev naturligtvis den godaste jag ätit under hela resan!

Kunde jag inte fått denna som trötstpris för att jag kom sist?

Lika fula skor - men inte hjälpte de till seger inte!

Qusedillas (för femtielfte gången??) smakade underbart som vanligt!

Fresh strawberry cheesecake, kanske var jag för mätt, kanske var det fel jag beställde?

Inga kommentarer: