torsdag, november 26, 2009

Hejdå Kalifornien - nu har jag bunkrat upp!


Idag skedde det. Pengar spenderades, saker inhandlades. Väskan kommer nästintill vara fullpackad, övervikt är förväntad, så nu kan jag åka hem. Egentligen vill jag inte, vem vill jobba när man kan vara ledig liksom. Vem vill vara i mörker, kyla och regn när man kan vara i ett soligt och höstigt Kalifornien? Men jag ser fram emot min egen säng åtminstonde. Och att slippa bo i en resväska. Och att kunna använda min plattång!

Gjorde en lista på allt jag shoppat (förrutom mat) - exakt 100 saker ska med hem.
Här kommer resan i siffror:

* Mascaror: 3
* Hårspray: 4
* Shampo & balsam: 8
* Victoria Secret-trosor: 5
* Abercrombie-inköp: 2
* SpongeBob-saker: 4
* Skvallertidningar: 3
* Skor: 0
* Nagellack: 4
* Chap Stick: 8
* Jeans: 1
* Muffinsformar: 2 paket (150 st totalt)
* Druckna vitaminwater: 6 st
* Antal Starbuckskaffe: 6 st
* Antal Jamba Jucie: 2
* Utlästa böcker: 2
* MB internet på mobilen: 10.5
*Hyrbilar: 2
* Fotbollsmatcher: 2
* Basketmatch: 1
* Bowlingförlust: 1

och mycket, mycket mer....

Då säger jag hej för denna gång! På återseende!

Jag har hittat en ny kärlek - VitaminWater! Good shit!

Den sista? Vågade prova något nytt, Creme Brulee Latte, helt ok faktiskt.

Inga kommentarer: