tisdag, augusti 25, 2009

Ombyte förnöjer?

Att jag inte är speciellt road av inredning är knappast någon hemlighet, men ibland får även jag en knäpp och känner någon form av lust inför detta ämne. Nu senast är det sovrummet, detta lilla rum i min lilla lägenhet som har fångat mitt intresse. Planer på nya sängkläder och andra formbara ting upptar fokus helt plötsligt. Det har till och med gått så långt att jag är sugen på att köpa en inredningstidning. Vad som hänt vet jag verkligen inte.

Så nu jag gå ner till källaren och rota fram ett par andra gardinlängder jag vet finns därnere, grönt är färgen jag tänker i sovrummet. Och med det börjar jag bli rädd för mig själv på allvar för är det något jag hatar och verkligen inte bryr mig om så är det just gardiner.

Hurvida vändningen av sängen blir av för en längre period tror jag att jag börjar med att ha den på långsidan inatt så får vi se hur det känns, är det för konstigt byter jag tillbaka imorgon!

Och lite bullbak på det ikväll?


Till vänster är det nya förslaget, till höger det gamla invanda.

2 kommentarer:

Tedde sa...

Well, det nya förslaget gör nog att du tjänar in en halv till en hel sekund när du får hem en kille och vill börja leka, så good on you! Det går snabbare att komma i säng, så att säga =)

Inte den som är den! sa...

Ta hem killar? Vad tror du om mig? Sånt skulle jag aldrig göra!