söndag, augusti 30, 2009

Bröllopet i bilder

Jag tror det är svårt att beskriva hur otroligt sliten jag är idag. Gårdagen var en riktig höjdardag! Om man bortser från onödig storm var det en lyckans dag och även solen tittade fram emellanåt bland regndropparna. Brudparet var så oerhört vackra, cermonin var fin och brudens syster sjöng fina låtar, maten på festen var god, talen var många och väldigt bra och efter middagen blev det sång och dans så det förslog. Imorse var jag definitivt mer död än levande. Kanske är det först nu jag tror mig återvänt, någolunda i alla fall, till livet igen.


Tusen tack för en fantastisk dag Hanna & Andreas!
Jag önskar er all lycka i framtiden!




Allt ljus på det vackra paret!

Utanför kyrkan, nyblivna makar.

Brudbuketten.



Klassisk förrätt, alltid bästa starten.

Kyssen!

Brudgummens tvillingbror höll ett fint tal om tvåsamhet.

Mangan höll kvällens bästa tal i egenskap av bestman.
Inget öga var torrt, inte ens brudgummen kunde hålla tillbaka.

Bästa hyllningen till bruden stod V2 & Blomman för:


Varning - ljuset är väldigt mörk.

Bruden var väl sådär nöjd.

Bröllopsvalsen, till Dans på Brännö Brygga.

När festen var som bäst, allsång för brudgummen:



Varning - den här är nästan helt svart, fattar inte varför,
mycket bättre ljus i Real Player, om det går att se det där.

Inga kommentarer: