onsdag, juli 15, 2009

Nu; sova!

När jag läste igenom bloggen idag såg jag att inläggen från konserten igår var otroligt pessimistiska. Ok, det fanns en hel del att kommentera men totalupplevelsen, att ha sett miss BRITNEY SPEARS, var ändå övervägande positivt. Mer om konserten kommer imorn, en aning sent, men först då får jag tillgång till en dator. Kanske kommer det även kort från efterfesten på Victoria. Första dagen hos föräldrarna har varit supernajs, precis som jag hoppats. Men vem hade anat att jag skulle få uppleva en shoppingtur med och FÖR bror. Han gick helt bananas i en klädaffär. Jag var i chock! Imorn tar bror o jag tåget tillbaka till huvudstaden för att göra besök hos konkurrenten och för att se om snacket kring Insane stämmer. Godnatt alla söta dockor!
-----------------------------------------------------------------
Ovi Mail: Get mail on your mobile or the web
http://mail.ovi.com

Inga kommentarer: