måndag, juli 20, 2009

En såndär kaninfest

Det är bara att inse det, kaninfesterna är inte lika roliga längre. Och sällan blir det bra med förväntningar. Förfesterna är det som är the shit, igår inget undantag från regeln. Tänk om man bara stannat och gjort det till en hemmafest. Kanske inte så charmigt för grannarna då det var en söndag men potential för något bra fanns. Det är ingen idé att älta dessa fester längre, jag är för gammal och har varit på för många att jämföra med helt enkelt. Nu var det ingen botten-fest för jag umgicks ändå med sötaste HAJ'en och tillsammans med Bringen och Stjärnan blev det nästintill fulltalig HG-kärlek! Det är bara att konstatera - mer förfest åt folket! (Fast jag egentligen inte vill ha någonting med alkohol den närmaste framtiden att göra. Inte så att jag är bakfull utan bara trött på allt som följer med alko-tåget.)


Finast på förfesten hos grannen Gladmongo#2 var Fröken E.
Jag föll helt för hennes kjol! Så basic, så najs.


HAJ'en är alltid bäst!

Man skulle kunna undra vad HAJ'en egentligen gör som får Bringen att se så förvånad ut.
Jag vet vad ni missar...


Halva HG. Ändå fullt av kärlek!

1 kommentar:

Anonym sa...

WOOHO vilka fina bilder! /OG