måndag, juni 08, 2009

Mac-begär på hög nivå


Åh, give me, give me, give me....inte en man efter midnatt, ge mig en macbook (vanlig, pro eller air spelar ingen som helst roll, jag är inte jättekräsen) nuuuu! Lägg till den nya iphonen dessutom. Ok, kan erkänna att jag kan nöja mig med den gamla versionen nu när de lanserar nya operativsystemet iphone 3.0 vilket gör att man bland annat kan skicka mms och söka i kalendrar, musik, e-post m.m. Vad jag då ska göra med den nya (dyra, förutsätter jag) värstingvarianten har jag ingen aning om när risken är överhängade stor att jag säkerligen tappar bort den eller har sönder den. Förbättrad kamerafunktion till trots, jag nöjer mig med att sammanstråla musikspelare och mobil till en apparat, för att ta bilder förlitar jag mig fortfarande på de stora kameratillverkarna!

Jag har blivit en rejäl mac-sucker utan att någonsin ägt en sådan dator. Allt började med en ipod och sen gick det utför! Nu vill jag bara ha, ha, ha, ha....och det gärna igår. Men jag ska vänta till sensommaren och först då byta till iphonen. Precis som jag sagt tidigare. Ett litet steg för mänskligheten. Ett stort steg för MarikaT!

1 kommentar:

Michelle sa...

Jag har mac! Och jag älskar den så jävla mycket!