måndag, juni 08, 2009

Lördag på en måndag

Tillbringade större delen av denna måndags första del på stan med HAJ'en, denna underbara kvinna. Vi gick och suktade över fina mac-datorer, skor, klänningar, sjalar, hushållsutrustningar och en hel del böcker. Smalare plånbok tillät endast fönstershopping för dagen men jag trotsade den låga-ekonomin-veckan-innan-lönen och köpte mig två par fina örhängen i form av blommor, vita och rosa. Väldigt Marika-ish.
Och när HAJ'en & MTE inte befinner sig där de bör blir det kaos i vårt andra hem, aldrig att de kan klara sig utan oss!

När jag kom hem gav jag mig på ett försök att byta bloggdomän för att kunna ändra bloggens layout. Jag misslyckades kapitalt och gav upp efter att försöket fått en halvtimme av min tid och varken bilder, teckensnitt eller annonser såg ut som jag hade föreställt mig innan. Bara att acceptera att det tekniska datageniet jag tror mig vara inte är fullt så genialiskt som jag gärna vill föreställa mig.


Dessa kan matchas många gånger om i sommar!

Inga kommentarer: