söndag, maj 10, 2009

Oh maj gadd, oh maj gadd, oh maj gadd.....

...klockan är 21.52 och man skulle nästan kunna säga att det fortfarande är ljust ute. Jag ser blå himmel i alla fall.

...jag har nog fått en släng av bihåleinflammation. Min chef rekommenderade ett pub-besök, vaktchefen sa istället att jag skulle bege mig till något naturapotek för att leta efter små, små vita sockerpiller i en brun glasflaska som tydligen ska hjälpa. Även nässpray skulle tydligen vara effektivt. Jag vill helst slippa gå till farbror doktorn.

...imorgon släpps Britta-biljetterna. Wohoo!

...imorgon ska jag ge mig på försök nummer två att starta Project Vårstorstädning -09.

...om jag mår såhär som jag gör nu imorgon kväll måste jag nog skippa grill/spelevenemanget i Slottsskogen med jobbet. Det känns inte alls speciellt kul.

...men nu är det hur som helst h e l g!! TGIS!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Good evening! valtrex cost http://www.stumbleupon.com/url/tentology.net/buy_valtrex_en-us.html valtrex cost Thank you.

I haven't seen you for weeks. valtrex cost valtrex cost valtrex cost See you tomorrow!