lördag, mars 21, 2009

Lördag

Ok, OG, here we go! Besökte TUR-mässan idag tillsammans med Honeybunny. Det var väl som jag misstänkte. Eller, innan tror jag mig vara riktigt taggad men gick ändå därifrån och tänkte jaha, var det allt alternativt det var väl sådär. Många montrar (vissa tråkiga, sådär pinsamt tråkiga) och extremt mycket folk. Träffade på DJ och hans bf samt E & M. Hittade tyvärr inte många reklampennor och godisutbudet var väl sådär. När vi lämnade Svenska Mässan, sådär strax innan halv tolv, var kön som ville in runt hörnet och halvvägs bort mot Scandinavium, om inte längre. Så med andra ord, det hela var väl sådär. Tack för mitt innehav av personalkortet vilket gav oss gratis entré.

Fortsatte dagen med att promenera in till stan med Naddan, det var ju ändå fint väder. Tog oss en tur runt men själv hittade jag inget handlingsbart. Men jag hade å andra sidan inte planerat något heller, så ingen besvikelse här inte. Men platta skor kan ibland vara minst lika jobbigt som klackar erfarade jag hårt.
När jag kom hem funderade jag på kvällsaktiviteter och fann att Robinson ändå lockar allra mest. Och till det så ska det tuggas på.....ja vaddå? Det gnälldes hit och tänktes dit men bestämde mig till slut att göra en kladdkaka. Så vad händer? Jo, jag misslyckades kapitalt genom att sätta fast formen fel så smeten rann ut och ner i hela ugnens botten. Och brände fast more or less naturligtvis.
Så nu sitter jag här sur, utan kladdkaka och vägrar gå till någon form av affär för snacks, hellre är jag utan o gnäller på avsaknad av lördagsgodis, och tittar på Exiled på MTV. Andra gnälliga, bortskämda ungar har det ju värre än mig därborta i djungeln. Jag har ju åtminstonde anständig mat och facebook att roa mig med.

Inga kommentarer: