tisdag, mars 24, 2009

Jag veeet - långtråkigt, onödigt, kopiering....men jag gillar't

Jag är väldigt svag för sånna här tester eller vad man ska kalla dem så jag kan inte hejda mig. Uppfattar någon motsatsen kan du sluta läsa nu....det är ganska långt dessutom.

Lovar du att vara ärlig? I will try!

Du heter: Marika

Smeknamn: I min dagbok har jag listat alla, uppe i 18 nu...orkar inte dra alla.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Det finns en hel del, men jag gör precis som Hibbs och lyssnar gärna på Kent om jag är nere.

Beroende av: Vågar jag skriva annat än facebook?

Vad tror folk om dig?: Det undrar jag med! Fast jag är inte säker på att jag vill veta...

Vad får du oftast komplimanger för?: Ytligt? Håret/frisyren ligger nog i topp där.

Vad säger du för att imponera på någon?: Det beror väl på sammanhanget.

Hur imponerar man på dig?: Humor skulle jag tro...men det kan bero på sammanhanget här med. Eller snarare situationen.

Brukar du skratta för dig själv?: Ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Förfrågan om när jag kommer hem till Eskilstuna så min vän kan dra ihop gänget för nån form av socialt umgänge.

Var bor du?: Göteborg

Trivs du där?: Ja annars hade jag väl inte bott kvar.

Äger du några converse: Ett par vita och ett par rosa

Sprit, cider, vin eller öl: Beror på tillfälle. Men en Stageöl är alltid en Stageöl!

Brukar du bli för full: Har väl en tendens ibland...

Är du allergisk mot något: Kiwi funderar jag på...

Hur svarar du i mobilen: "ah, det är Marika" eller kort och gott "Marika!

Antal timmar sömn inatt: 9

Brukar du komma i tid: Ja

När mår du bra: När jag är glad!

När blev du fotad senast: Förra veckan.

Hur känner du dig nu: Trött och med begynnande magont (det var då själva fan!)

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, rosa, grönt, blått

Vad tycker du om fötter: Inte speciellt mycket.

Vad saknar du: Sa idag till OMM att jag hade kunna ge väldigt, väldigt mycket för en sista eftermiddag med mormor just nu.

Hade du en bra kväll igår: Vad gjorde jag då...hm...uppenbarligen sådär.

Favorit dryck på morgonen: Vid törst vatten, vid frukost juice.

Rakar du benen: Det gör jag.

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött.

Är du blyg?: Det finns situationer.

Sysslar du med någon idrott: Ibland får jag för mig att spela badminton.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Har du spytt offentligt: Nej. Jag är duktig på att gå in på toaletten. Och städar efter mig också. En gång parkvårdare....

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ligga med tjejer!

Är du nöjd med ditt liv: Jo det är jag nog.

Är du bortskämd: 85% ja - 15% nej.

Vad gör du i morgon: Tråkiga ärenden och firar våffeldagen med W.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jag kommer inte på någon så jag vet inte om det finns någon.

Vad längtar du till?: Usa-resan; Starbucks, Abercrombie, Sephora, Ralph Lauren och att äntligen träffa min lillebror då såklart!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Det har jag!

Vad använder du för shampoo?: Gliss och annat mjällshampoo.

Hur gammal är du: Vill gärna säga 25 sen kommer jag på att det var visst 26 jag fyllde sist.

Tycker du om någon just nu: Tycker om och tycker om. Mina vänner och mamma o pappa såklart. Motsatta könet - tja...tycker om är kanske ett starkt ord.

Gröna eller röda äppeln: Gröna!

Gillar du golf: Hahahaha. Nej!

Vilken tid gick du upp idag: Kl. 10

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Strumpbyxor.

Är det okej att gråta: Ja.

När grät du senast: Det kommer nog en tår varje dag av en eller annan anledning (främst att jag är blödig och är lättpåverkad av tv).

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av csn, lägenheten och resa.

Bär du glasögon eller linser: Glasögon.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Jag skulle vilja säga nej men då skulle jag ljuga men jag har ändå blivit bättre med åren att trappa ner dosen.

Har du piercing: Öronen.

Vill du gifta dig: Som festfixare har väl själva bröllopet planerats i huvudet en eller två gånger...

Vill du ha barn: Det är jag inte så säker på.

Solar du ofta: Nej det skulle jag nog inte påstå. Men när jag gör det solar jag gärna fel, för hårt och för länge.

Är du bra på att laga mat: Det skulle jag verkligen inte skriva på mitt cv!

Är du flygrädd: Ja, men det går bättre och bättre.

Hur vig är du: Hur mäter man det?

Är du musikalisk?: Jag kan ju läsa noter men jag kanske inte sjunger så bra. Förutom på singstar då!

Vad dricker du helst när du är törstig: Det spelar väl roll var jag är - vatten eller öl kanske.

Vilken är din favoritglass: BEN&JERRY BROWNIE CHEESECAKE - varför kan man inte leva på det????

Tror du på ett liv efter döden: Det gör jag. På ett eller annat sätt.

Tycker du om sushi: Ja, men jag tröttnar lätt och måste ha ett längre uppehåll.

Vad äter du helst när du ser på film: Vad som helst antar jag.

Har du tandläkarskräck: En obehaglig känsla infinns precis innan besöket men det ÄR ju ingen big deal när man väl är där.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag är en vanemänniska så det varierar.

Vilken ögonfärg har du: Blå.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, det är klart det har hänt.

Biter du på naglarna: Periodvis.

Röker du: Shit happends....

Hur ofta tränar/motionerar du: När jag vill!

Senaste låt du hörde: Oh, det minns jag inte...kan varit något bidrag från årets Melodifestival.

1 kommentar:

Anonym sa...

Meeeeen nej , allt i detta inlägg var bra! Allt utom HIBS! Större blondie får vi leta efter. men ja beach 2115 är mer realistiskt. Kraaaaaaaaaam