lördag, mars 14, 2009

Inför ikväll nu då

Har faktiskt ingen större lust att blogga, känslan infinner sig inte idag. Men eftersom det äntligen är final ikväll i Melodifestivalen måste jag ju som schlagernörd berätta hur jag tror det kommer gå.
Men det kan jag inte. Verkligen ingen aning. Jag är faktiskt nöjd med de flesta finalbidrag och kan se en vinnare i de flesta. Tråkigt men såhär jämt har det väl inte varit på många år. Men så har jag aldrig varit så insatt heller som just i år vilket gör att jag nu kan alla låtar (alltså har dem och sjungit igenom den många, många gånger).

Jag säger som HAJen ändå och på ett sätt hejar på Alcazar medans OMM ändå har en poäng med att heja på Malena Ernman. Ugglas ska vi inte underskatta och jag älskar fortfarande EMD och Molly men så kommer säkert Sara DF där på nån kant.

Inga kommentarer: