tisdag, mars 31, 2009

Full fart framåt

Det är tur att den ena dagen inte är den andra lik. Igår slött och inte mycket action, idag tvärtom. Jag känner mig fortfarande seg efter pga sommartiden, (som är lätt att skylla på då den inte skyller tillbaka) somnade därför inatt efter kl tre men var ändå uppe så tidigt som kl åtta. Och fick saker gjorda relativt på en gång! I högt tempo avklarade jag fuskstädning av lägenheten, handling, sockerkaksbak, nmi-möte, socialt umgänge, matlagande och lasange/vin-middag med Chokladhjärtat för att nyligen avsluta dagen med lite fönstershopping bland Chanel's alla ballerinaskor. Allt inom nätta tio timmar. Jag är nöjd! Tror faktiskt jag kan somna tidigt idag. Annars ska jag fortsätta med Guillou-boken...

1 kommentar:

Anna sa...

Jag vill också ha sådana Ballerinaskor :D!