söndag, mars 15, 2009

Finalkvällen

Åh, det var verkligen en helt kulig kväll igår! Har inte varit bakis idag, men väl sliten, så det har varit en lång uppförsbacke att orka blogga om kvällen. Men vad gör man inte för sina vänner - och Meff-min-muff som tjatar.

Började ute i Lunden med ungefär samma gaygäng som under första delfinalen. Alla var på topp och stämningen underbar. Inga givna favoriter fanns men Meffen och jag var de enda som höll på EMD. Så pass att en annan deltagare ville slänga en vinflaska i huvdet på oss då vi uppenbarligen var ett störande moment. Oväntat att vi var det, eller vad säger du Meffen?!? Trots det var vi båda mycket glada när Malena Ernman korades till vinnare, bra val där.

Festandet förflyttades och jag gjorde min debut på Gretas. Vilken kul kväll det var sen! OMM kom förbi, vad annars, och hade jag inte haft så förbaskat ont i fötterna (högklackat för första gången sen jag vet inte när, Jesus gick på lekis?) hade jag säkert fortfarande stått kvar i något hörn och dansat. Bästa musiken, behöver jag säga att jag inte har mycket kvar till röst idag?

Sen råkade jag synda en aning, eller ganska mycket egentligen, men livet var ju en fest igår så en gång (en gång som i en kväll) är väl ingen gång!

In i dimman, eller hur var det?

Meff-min-muff på sitt allra gladaste humör.
Schlagerkvällar kan väl inte gå fel?



OMM gav mig all kärlek jag behövde!

Kommentarer överflödiga!

Inga kommentarer: