lördag, mars 07, 2009

2a chansen

Då kör vi, andra chansen here we go. Den mest ointressanta och tråkiga deltävlingen i Melodifestivalen. Något jag skulle se på tillsammans i socialt sällskap men efter en dag då jag inte mått så bra (vilket inte har något att göra med gårdagen, nu är det återigen, suprise suprise, magen som härjar) blir det ensamt och mycket nerbäddat i soffan. Vilka hoppas man på ska gå vidare till nästa veckas final? Någon som har chans till och i Moskva eller någon låt man gillar. Jag satsar på Lili & Susie och Amy Diamond (såklart, fortfarande det mest spelande bidraget i min ipod) utav den senare anledningen. Vem/vilka som skulle klara sig bäst har jag ingen aning om. Och som jag uttryck mig tidigare i veckan, jag kan inte bry mig mindre. De bästa är ju ändå i final redan.


Personliga favoriter. Heja heja!

Bara inte Caroline af Ugglas går vidare. Snälla snälla!

Inga kommentarer: