onsdag, februari 18, 2009

Svenskt beteende

Idag ärades Bringen & jag under dagens första pass med ett besök av vår ansvarige, i syfte att se lite hur vi arbetar och om det finns saker att ändra/förbättra. Innan jag gick hem fick jag feedback från henne och det var mig en smärre kavalkad av beröm. Något som jag kan ha lite svårt att ta till mig, jag är ju ändå svensk och beröm kan vara en tricky sak. Självklart uppskattar jag de fina orden och jag tar till mig det och njuter men så kommer ängeln på den andra axeln och slår mig med sina ord om att jag bara gjort mitt jobb och vad som förväntats av mig. Men jag tror mamma hade varit stolt i alla fall!
Imorgon ska vi ses på nytt möte, har gjort ett personlighetstest som ska diskuteras. Gjorde samma test i skolan för några år sedan, får se hurvida jag utvecklats/förändrats.
Tror eventuellt det kan bli mer utvärdering om tiden som gått - kan bli spännande!

Inga kommentarer: