tisdag, februari 24, 2009

Inget ont som har nått gott med sig


Vaknar av nyheten att det är dags för Victorias förlovning med Daniel och som den sanna royalist jag är blir jag naturligtvis lättad att tjejen äntligen får sin prins.
Det är nämligen ingen lätt morgon det här, jag har haft sjukt ont i magen (likt några helger sedan) sedan igår kväll vilket oftast även blandats med illamående så någon sömn har det inte varit inatt direkt. Fan, fan, fan, fan är allt jag har att säga. Jag vill verkligen inte vara sjuk idag. Pv skulle komma på besök, träff med OMM för att äta semla och det känns snopet att klara av att vara frisk under hela arbetsperioden förrutom den fjärde sista dagen!
Nyponrosen uppmande mig att gå till vårdcentralen men jag vet inte om jag pallar. Jag satsar hårt på duschen, sängen, fb, och uppdatering på alla svenska nyhetssajter istället. Hungrig är jag ändå (är man det om man är sjuk??) så jag hoppas jag hittar någon som vågar komma hit med säg....glass?!?! Är inte det bra för magen? Om inte behöver jag mer alvedon i alla fall.
Jag tror jag vet vilka jag ska ringa....

Inga kommentarer: